16 Aralık 2013 Pazartesi

-Devam Edecek- Bitmemiş Cümleler


     Şarkıyla başlayalım : http://www.youtube.com/watch?v=Woj3orKWMMs

       Meraba dostum , bugün nasılsın ? Eğlenceli , gerçekten keyif aldığın olaylar yaşadın mı yoksa yaşamak için mi yaşıyorsun son görüşmemizden bu yana ? Yoksa kendine yapay barajlar mı koydun  tıpkı ‘’haftasonu gelsin takılırım ya şimdilik öyle hayalet gibi gezeyim bir şey olmaz’’ gibi , hayat senin de öyle oyunlardaki gibi checkpoint yok olm , tek şansın var bitirebilmek için bu oyunu . Daha güzel yerlerden bitirebilirsin ben eminim buna..


        Hani öğlesinde uyuduğun bir gün normal yatma saatinde yatağa yatarsın da uykun gelmezya . Sen de yattığın yerden kafanda bir şeyler tasarlarsın gelecek hakkında . Çoğu zaman ‘’yarından tezi yok şunları şunları yapsam efsane olur ‘’ dersin , ve o planladıkların kafana o kadar yatarki o düşündüklerini  yapsan en kısa zamanda ünlü olmaya , zengin olmaya  -artık kafanda ne tasarladıysan- onu olmaya kendini inandırmışsındır. O şekil yatarsın . Lakin sonra bi sorun çıkar . Uyandığında hiçbir şey eskisi gibi değildir ; o planlar , düşünülen onca şey biranda o kadar anlamsız gelirki sana . Utanırsın lan dün geceden , ciddi anlamda yüzün kızarır ‘’Neler düşünmüşüm ben öyle’’ diye. O  pespembe rüyadan uyanmışsındır …

       Şu bloğu açtım açalı öyleyim , öğlesinde uyumadığım günlerin gecelerinde bile aklıma envai çeşit şey geliyor şuraya yazmaya . Öyle beyin fırtınaları yapıyorum ki bazen kendimi düşüncelerimin akışına bırakıyorum . Sadece izliyorum beynimden geçenleri , dur durak bilmiyor. Realite o sırada sadece sözlükte geçen bir kelime oluyor . ‘’Ben bunları yazarım lan’’ diyorum , sabah kalkıyorum o düşünceler o kadar anlamsız geliyor ki..


        Bazen lanet ediyorum şu blogu açtığıma , uyutmuyor…


         Fazla düşünce , beyin yoruyor..

                                                                                                                                                    Devam edecek….

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder