9 Aralık 2013 Pazartesi

Aa harbi bu bende vardı lan !


     Gel , gel gel otur biraz konuşalım . Ama ben çağırdığım için önce ben konuşacağım . Bak dostum bunlar daha seninle beraber ısınma turlarımız , ufaktan ufaktan gelişiyoruz işte.. Beraberce.

 Bak şimdi sana bi şey sorayım :  Sende,  kendinde olduğu halde başka birinden duyduğunda farkettiğin bi şey oldu mu lan hiç ? Yani hiç ‘’Aa harbi lan bu bende de var’’ dedin mi ? Elbette dedin. Bak gördün mü işte ? Sen bile kendini daha tanımıyorsun lan . Hani geçmişi hatırlama sınırı vardırya , 4-5 yaşında ya da ilkokulda falan olur  , heh işte o zamandan beri şuanki yaşına kadar her gün her saat her saniye kendinle berabersin ama hala tanımadığın yönlerin var. Senin bile varken nasıl farklı bir insanın seni tamamen tanıyabileceğini düşünürsün be oğlum ? Olamaz öyle bir şey. Bak şimdi bunu okuyunca yine ‘’Aa harbi lan nerden tanısın tamamen başkası’’ diyeceksin. O yüzden kimse seni tamamen tanıyamaz, dışarıda seni –fiziksel olarak değil- tanıtanlar aslında senin onlara kendini ne kadar anlatığını gösterir moruk . Kimse o kadar uçuk gözlemci değil senin hakkkında. Dışarıda bir olay dönüyorsa bunu önce kendinden bil bu olayı .

  Bak ne anlatıcam , dün kardeşimle beraber  yatıyorduk . 10 dakikaya kalmadı bu hafiften horuldamaya başladı –ufak ufak olandan işte- buna ‘’Horluyosun lan ‘’ dedim. Ve bana aynen şunu dedi : ‘’Bende diyorum deminden beri kim ses çıkartıyor.’’ Yaa bak gördün mü , adam bilmiyorum


    Sana ‘’Karşı çıktığın sistemin en büyük parçası sensin’’ desem , muhtemelen söversin bana , söv lan hehehe. Ama önce düşün . Şimdi okuyan adamsın misal . Kantin fiyatları pahalı üstelik adam akıllı bi şey de yapmıyorlar diyorsun . Ama bunu değiştirmek için ne yapıyorsun ? Olm senin gibi düşünen herkes o kantine 1 günlüğüne gitmese ne olur biliyor musun ? Paşa paşa isteğine uyarlar zira zarar edecek adam . Bak işte , aklına gelmişti değil mi ama olmadı . Yayılmadı çünkü , yayamadın . Düşünmek iyi de o düşünceleri gerçekleştirmen için önce o düşünce dünyasından çıkman lazım . Orada dönmüyor olaylar , idealar evreni orası . Her şey şimdiki zamanda oğlum , yaparız ve yaptık pek bi şey ifade etmiyor artık . ‘’Yapıyorum’’ önemli . Bak bu örnekti , her zaman yaptığım gibi basit örnekler . Sen gerisini düşün devam ettir , ‘’neleri yapmam gerekirken ne yapıyorum ulan ‘’ diye sor kendine.
Hadi sen iç çekişmene başla , ben diğer yazıma...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder