4 Aralık 2013 Çarşamba

Başlık

     Yine aklıma yaratıcı başlık gelmedi...
Firma yöneticisi olsam ürünlerim satmazdı çünkü pazarlamak istediğim şey için uygun ürün ismi bulamazdım . Kızılların ruhu yok diyorlardı inat öyle yaptım , bak olm var işte neden olmasın ? Başlık önemli moruk -yok lan para olan değil hangi devirde yaşıyoruz-. Burada yazacağım şeyler ne kadar kaliteli olursa olsun başlığı tutturamayınca devamı gelmez , söylediğim gibi başlık konularında sevgili zihnim uyduruk şeyler ürettiği için maalesef bi yere kadar giderim heralde . Belki de bu güzide eğitim sistemimizin bizi daha 6 yaşında bi çocukken alıp 18 yaşına gelene dek yaptığı aşırı yüklemeden dolayıdır , belki de o yüzden bulamıyordur zihnim öyle şatafatlı isimler . Hayalgücü de kalmadı yaratıcılık ta anasını satayım .

   Neyse...

Ben burada devlet sırlarını , gizli oluşumları vb. açığa çıkarma sözü vermiyor ve amacı gütmüyorum , işin yoksa arada okursun . Baktın ders çok sıkıcı,  aç 1-2 yazı oku sanki her ders dersi dinliyorsun da bi onu dinlemedin . Devlet sırları , gizli oluşumlardan bahsetmiyorum derken gelipte ayca_22 muhabbeti yapmayacağım tabiki belirli şeyleri konuşuruz;  geyik zamanı geyik , ciddiyet zamanı ciddiyet , duygusal zamanlar da ise duygu.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder