4 Aralık 2013 Çarşamba

Tavan neresi , taban neresi ?

Al bak okurken dinlersin belki




   Birden bi şarkıya rastlarsınya hani, bakarsın Youtube'a eğer şarkının en çok dinleneni 5.000-10.000 hadi taş çatlasın 100.000 falansa bi yüzün gülerya hani , böyle bi ''tanıdığım herkesten önce ben'' hissi duyarsın saç diplerinden tırnak uçlarına kadar . Şarkıyı yapandan oraya yükleyene kadar herkesten daha çok sevinirsinya hani ,heh işte o hissi hissediyorum ben buraya yazınca .


  Ben burada sizlere yaşam tavsiyeleri verecek değilim , zaten verebilecek durumda olsam buraya beleşe yazmazdım emin olun .     

''Eğer bir şeyde iyiysen, asla bedavaya yapma'' - Joker 

  Bak işte örnek , ben böyle bi şey yapabilsem beleş mi yaparım ehehehe. Ama yukarı baktığında gördüğün her şeyi maksimum değer sayma be olm . İnan devamı var . Bak mesela en basit örnek : Gittin alışveriş merkezine , muhtemelen 2. veya 3. kattan giriş yaptın , bi mağazaya girdin ve kafanı kaldırdın , eğer benim gibi manyak birisi değilsen ışıklara bi bakarsın sonra devam edersin ehehhe. Ama o katta gördüğün tavan bi üst katın tabanı be oglum , devamı var onun , sınırın orası değil . Ulaşabileceğin yer o katta maksimum o , ama var onun devamı en üst katına kadar görebileceğin her tavan bir yukarının tabanı , daima çık yukarı . En üst kat ise ''hakikat son''dur . He belki bi de çatı vardır ama oradan sonra bi yer yok , işte orada dur , ama sen gelip te ilk gördüğün tavanda ileriye gitmezsen kat çıkamazsın moruk , imkanı yok , kimsede ''Bilader bak bi yukarı kat var burda'' demez.

 Heh burda okuyunca o ''Bilader bak bi yukarı kat var burda'' diyen eleman siz oluyorsunuz , içses size bir üst katın olduğu , sınırın burası olmadığını söylüyor , takip edin içsesinizi arada...


     Valla benim şarkım bitti , sıradaki biraz atraksiyonlu olsun , uykun gelmesin.


  Ben burada x=2 , y=3 derim ve x ile y'den oluşan problemleri sen çözersin , burada baside indirgerim ben olayları , örnekleri...

   Geçen gün babam beni çağırdı , bi tane operatörden kullanım kartı almış anneme , kod var yollayınca o kullanım hakkı geliyor . Böylece ''yaa kendi kendine tllerim gitmiş'' olayı bi şekilde olmuyor diye düşünerekten almışlar. Neyse , bunu yolladım olmuyor ya kaç kere denedim dedi . Arkayı bi çevirdim 0.65 Kr. mesaj ücreti kullanıcıya aittir falan yazıyor . Dedim böyle böyle var mı tl bunda , yok dedi . Attım , tekrar denedim oldu .

   Bu da böyle bi anımdır...

   Demeyeceğim tabi dinle iki dakika madem geldin.

 
   Bak şimdi sen babama gülebilirsin bu durumda , ama baktığın zaman sen de bunu yapıyorsun , hem de farketmeden . He benimki biraz üşengeçlik yapmış ama sen üşengeçlik yapmayıp , çalıştığın halde yapıyorsun bunu işte. Sen değil misin elektronik alet aldığında kullanma kılavuzu ve garanti belgesi hariç diğer kitapçıklara ıvır zıvır gözüyle bakan ? ''Yea, telefon işte neyine bakçam ?'' ile olmuyor moruk bi bak önce , sonra yapamıyorsun , araştırıyorsun.Bu en ufağından bi örnek daha , ben sana formülü verdim sen problemini bul ve onları aklına getir.

   Buradan bütün kullanım kılavuzu yazarlarına selam yolluyorum ehehehe. Yeni nesil bitirecek olum sizin işinizi bekleyin siz.


   Tabiki bu konuyu açmamın sebebi aldığınız kullanma kılavuzlarını okuyun mesajı vermek değildi . Ama bence siz , daha önceden ufacık bir hamleyle ulaşabileceğiniz şeyleri büyüterek içinden çıkılamaz hale soktuğunuz konuları hatırlamışsınızdır .

   Öğrencisindir be oğlum en azından , günlük baksaydın sınav haftaları aptal aptal işlerle uğraşmazdın , bak bu bile bi örnek mesela .

   Ben örnek verdiğimde yaptıkların aklına gelip , utanıyor , kızarıyorsan okuma. Sen öyle kafanı kuma gömmekle saklandığını düşün , götün dışarıda kabak gibi haberin yok bak bil bunları. Burada yazılanlar , yazılacak olanlar ya olmuş ya olası hatalarımızdır , oku belki dikkat edersin. Ama beni sorarsan , ben yaptığım yanlışı insanlar doğru kabul edene kadar yapabilirim olm sen bakma bana , psikopatım ben , rahatsızım , ben yaparım ehehehe.




  


   

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder